NBS prijíma oddnes všetky podania finančných spotrebiteľov

10.06.2013 Bratislava

Bratislava 10. júna (TASR) - Národná banka Slovenska (NBS) je od dnešného dňa jednotným kontaktným miestom na prijímanie podaní finančných spotrebiteľov proti postupu poskytovateľov finančných služieb. Informovala o tom hovorkyňa centrálnej banky Petra Pauerová.

"Finanční spotrebitelia môžu svoju nespokojnosť s postupom poskytovateľov finančných služieb vyjadriť zaslaním podania Národnej banke Slovenska, ktorá na zjednodušenie zasielania týchto podaní pripravila elektronický formulár," priblížila Pauerová. Formulár je prístupný na internetovej stránke banky www.nbs.sk.

Spotrebitelia môžu uplatniť svoje námietky proti postupu poskytovateľov finančných služieb aj osobne vyplnením formulára podania priamo v centrálnej banke. "Listinná podoba formulára podania je k dispozícii v podateľni NBS v Bratislave," dodala Pauerová.
 

Vyberte región